Om klubben

Oslo Bordtennisklubb

Oslo Bordtennisklubb ble stiftet 01.12.2014, og har på kort tid blitt en av Norges største klubber.

I Oslo BTK kan vi tilby ulike treningspartier for spillere, unge som gamle, nybegynnere til landslagsspillere. Alle kan spille hos oss, også funksjonshemmede, og vi gjør hva vi kan for at alle skal få en plass for å være med. Våre treningspartier har ulike navn for ulike nivåer, og vi har høyt kvalifiserte trenere.

Klubben disponerer eget lokale i Bjølsenhallen sammen med Kjelsås BTK, som er klubbens samarbeidspartner. Klubben arrangerer også jevnlige turneringer i sesongen.

Klubben har opparbeidet et godt samarbeid med nærliggende skoler og AKS/SFO.

Oslo Bordtennisklubb har som mål å bli en av Norges beste klubber, og å ta medaljer i nasjonale og internasjonale turneringer.